دستگاه ضبط صدا سونی Sony ICD-TX800
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دستگاه ضبط صدا سونی ICD-TX800

اسپیکر: دارد

فرمت خروجی: MP3, LPCM

حافظه: 16 گیگابایت

میزان شارژدهی: 21 ساعت و 35 دقیقه

طراحی و قابلیت های ویس رکوردر سونی ICD-TX800

اگر قصد خرید دستگاه ضبط صدا دارید و به دنبال محصولی سبک، خوش ساخت و با کیفیت هستید، دستگاه ضبط صدا سونی Sony ICD-TX800 انتظارات شما را به خوبی برآورده خواهد کرد. این دستگاه ضبط صدا به ریموت کنترل مجهز است و امکان کار با آن و اعمال تنظیمات از راه دور را در جلسات، کنفرانس ها و کلاس های درسی برای شما فراهم می آورد. ضبط و پخش صدا با کیفیتی بسیار مطلوب، مجهز بودن به حافظه داخلی با ظرفیت بالا و طراحی ظاهری زیبا بخشی از ویژگی هایی است که باعث فروش بالای دستگاه ضبط کننده صدای سونی ICD-TX800 در بازار شده است.

طراحی و قابلیت های ویس رکوردر سونی ICD-TX800

  • کیفیتی عالی در ضبط صدا

ویس رکوردر سونی ICD-TX800 به دو میکروفون داخلی مجهز است که از قابلیت حذف نویزهای محیطی برخوردار هستند. این ویژگی سبب می شود تا سروصداهای اضافی در فایل صدای ضبط شده به ندرت شنیده شوند و صدای ضبط شده با این دستگاه از میزان وضوح و شفافیت بالایی برخوردار باشد. باید به این نکته هم اشاره داشته باشیم که رکوردر سونی ICD-TX800 قادر به ارائه فایل های ضبط شده در فرمت های MP3 و LPCM است و از این جهت این فایل ها در انواع دستگاه های پخش قابل استفاده خواهند بود.

کیفیتی عالی در ضبط صدا

  • نگران کمبود فضا برای ذخیره فایل های خود نباشید!

با توجه به اینکه حافظه داخلی دستگاه ضبط صدا سونی ICD-TX800 دارای ظرفیت 16 گیگابایت است، خیالتان بابت در اختیار داشتن فضای کافی برای ذخیره فایل های ضبط شده راحت خواهد بود! به طور کلی این ویس رکوردر امکان ذخیره 5000 فایل را به شما می دهد که میزان کاملاً قابل توجهی است. همچنین شما می توانید برای نظم بخشیدن به فایل ها و دسترسی سریع تر به آنها، به ایجاد فولدر در حافظه دستگاه ضبط صدای سونی ICD-TX800 بپردازید و فایل های خود را در فولدرهای ساخته شده (حداکثر 199 عدد) دسته بندی کنید. همچنین در صورت نیاز به انتقال فایل ها به کامپیوتر، باید از کابل MicroUSB برای این منظور استفاده نمایید.

نگران کمبود فضا برای ذخیره فایل های خود نباشید!

  • قابلیت کنترل از راه دور

یکی از ویژگی های کاربردی دستگاه ضبط صدای سونی مدل Sony ICD-TX800 امکان کنترل آن از راه دور است که به خصوص در جلسات، کنفرانس ها و کلاس های درسی کاربرد بالایی دارد. همراه با این دستگاه ضبط صدا یک ریموت کنترل ارائه می شود که بر روی آن دکمه هایی مانند کم و زیاد کردن صدا، دکمه های آغاز و متوقف کردن ضبط، عقب و جلو بردن ترک ها، Home و... تعبیه شده و به آسانی می توانید از طریق آن تنظیمات مورد نظر خود را به دستگاه اعمال کنید. لازم به ذکر است که از طریق دکمه REC می توانید حتی وقتی دستگاه ضبط صدای سونی ICD-TX800 خاموش است، از آن برای ضبط فوری استفاده کنید.

ضبط صدا کننده سونی ICD-TX800 با اپلیکیشن REC REMOTE نیز سازگار است که با نصب آن بر روی گوشی اندرویدی یا آیفون خود، می توانید از طریق بلوتوث گوشی موبایل به این دستگاه متصل شوید. با استفاده از این اپلیکیشن قادر به دسترسی به دستگاه ضبط صدا تا شعاع 10 متری خواهید بود و تقریباً از هر نقطه ای از اتاق که حضور دارید، می توانید با آن کار کنید. این ویژگی با توجه به قیمت دستگاه ضبط کننده صدای سونی ICD-TX800 یک مزیت به حساب می آید.

قابلیت کنترل از راه دور

  • کنترل ضبط صدا VOR

شما می توانید ویس رکوردر سونی ICD-TX800 را به گونه ای تنظیم کنید که تنها در شرایطی شروع به ضبط صدا کند که میزان صدای ورودی به آن به حد تعریف شده توسط شما برسد. در غیر این صورت دستگاه از حالت ضبط صدا به صورت خودکار خاموش می شود و به این ترتیب از ضبط صداهای اضافی جلوگیری می شود.

کنترل ضبط صدا VOR

دستگاه ضبط صدا سونی Sony ICD-TX800

  • وزن سبک و طراحی زیبا

برای حمل و جا به جایی ویس رکوردر سونی ICD-TX800 کار بسیار آسانی خواهید داشت! این ویس رکوردر در ابعاد 38*38*13.7 میلی متر و وزن تنها 22 گرم ارائه شده و به راحتی می توانید آن را در تمام طول روز با خود به همراه داشته باشید. در پشت بدنه این رکوردر صدا یک گیره نگهدارنده نیز تعبیه شده که این امکان را به شما می دهد تا بتوانید در هنگام ضبط صدا، دستگاه را به جیب لباس یا لبه کیف خود متصل کنید. قسمت جلویی بدنه رکوردر سونی ICD-TX800 نیز شامل صفحه نمایش یک اینچی آن می شود که از نوع OLED است و به شما در استفاده راحت تر از دستگاه کمک زیادی می کند.

دستگاه ضبط صدا سونی Sony ICD-TX800

  • شارژدهی عالی باتری

انرژی مورد نیاز دستگاه ضبط صدای سونی ICD-TX800 از باتری لیتیومی آن تأمین می شود. این باتری دارای میزان شارژدهی 21 ساعت و 35 دقیقه است و به این ترتیب نیازی به شارژ کردن مداوم آن نخواهید داشت! بنا بر ادعای شرکت سونی، تنها با سه دقیقه شارژ کردن دستگاه ضبط صدای سونی ICD-TX800 می توانید از آن برای ضبط صدا به مدت یک ساعت استفاده کنید که به خصوص در مواقع اضطراری باعث بهبود کارایی این دستگاه می شود. برای شارژ باتری به کار رفته در این ویس رکوردر باید از کابل MicroUSB بهره ببرید.

  • سایر امکانات

شما می توانید از طریق تبدیل جک هدفون به MicroUSB دستگاه ضبط صدای سونی ICD-TX800 را به هدفون متصل کنید و به فایل های ذخیره شده بر روی آن (با فرمت های MP3، WMA، AAC-LC و LPCM) گوش دهید. توجه داشته باشید که دستگاه ضبط صدای سونی ICD-TX800 به ورودی میکروفون و رادیو مجهز نیست.

شارژدهی عالی باتری

جمع بندی

دستگاه ضبط صدا سونی Sony ICD-TX800 با ویژگی هایی مانند قابلیت کنترل از راه دور و کیفیت عالی در ضبط صدا یک انتخاب ایده آل برای دانشجویان، خبرنگاران، وکلا، قضات و به طور کلی تمام افرادی که نیاز به ضبط صدا در فعالیت های روزمره خود دارند، به شمار می آید.

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت دستگاه ضبط صدا دانشجویی و نحوه خرید دستگاه ضبط کننده صدای سونی ICD-TX800 را دریافت کنید. همچنین از طریق سایت شرکت ایده برتر می توانید نسبت به خرید اینترنتی دستگاه ضبط صدای سونی ICD-TX800 اقدام کرده و محصول را درب منزل خود تحویل بگیرید.





:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 21 بهمن 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی